E-kommunikáció

h

Az elektronikus kommunikációval kiválthatja a postai kézbesítéssel kapcsolatos nehézségeket, mivel e-Kommunikáció használatával minden információt elektronikus úton fogunk megküldeni Önnek MyMetLife postafiókjának, „Értesítések” felületére.

Intézze ügyeit online!

A MyMetLife Ügyfélportálon keresztül kényelmesen tájékozódhat a szerződésével kapcsolatos információkról.

Ismerje meg most a MyMetLife szolgáltatás előnyeit és hasznos funkcióit.

Útmutató a MyMetLife Ügyfélportálhoz

Bemutatóvideó a MyMetLife Ügyfélportál használatáról

Miért

Miért érdemes e-kommunikációra váltani?

Miért érdemes e-kommunikációra váltani?

  • Ajánlott és tértivevényes küldemény esetén sem kell többet a postára menni a leveleiért
  • Kényelmes, gyors és megbízható
  • Papírmentes, környezetbarát és költséghatékony megoldás
  • Díjmentes szolgáltatás ügyfeleink számára

Hogyan

Hogyan tudok váltani e-kommunikációra?

Hogyan tudok váltani e-kommunikációra?

  • Amennyiben rendelkezik MyMetLife Ügyfélportállal: Kérjük lépjen be a MyMetLife Ügyfélportálba, majd a szerződés kiválasztását követően a „Szerződésmódosítás” blokkon belül, a „Kommunikáció módjának módosítása” menüpontban tudja a kommunikációs módot „Elektronikus”-ra változtatni.
  • Amennyiben nem rendelkezik MyMetLifeÜgyfélportállal: Hozza létre MyMetLife Ügyfélportálját és jelezze e-kommunikáció váltásra vonatkozó szándékát ide kattintva. Az oldalon található „MyMetLife szerződés letöltése” gombra kattintva a „Nyilatkozat az elektronikus kommunikációról” és a „Szolgáltatási szerződés MyMetLife Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételéhez” nyomtatványok letöltését követően, azokat hiánytalanul kitöltve, saját kezűleg aláírva szkennelve vagy telefonjával lefényképezve töltse fel oldalunkra.
  • Felhívjuk szíves figyelmét a MyMetLife Ügyfélportál aktiválásához szükséges teljes körű ügyfél-azonosítást elvégezni (amennyiben ez idáig nem történt meg), melyről tájékozódhat bővebben honlapunkon a „Kötelező ügyfélazonosítással kapcsolatos kérdések” részben, tanácsadóján keresztül, továbbá telefonos -és személyes ügyfélszolgálatunkon.

Információ

További információra van szüksége?

További információra van szüksége?

Én is e-kommunikációra váltok!

Az e-kommunikáció aktiválásához kattintson az alábbi lehetőségek egyikére: